Rats

Dagens örhänge. Vad tycker ni? Till salu för 179:- för den som är intresserad. Ni glömer väll inte tävlingen där du kan vinna ett par örhängen av min design?

image20

Dagens!

Ush, seg morgon. Ska jobba min första natt av fyra och då är det alltid svårt att komma i fas. Så här ser jag i alla fall ut i dag, ska snart hem till föräldrarna på lunch. Jag har på mig Tee från Stylein (finns endast i detta ex. köpt på modettes traderaauktion), örhängen Hm, byxor Hm och ett rött armband som inte syns "one of a kind". Hoppas att ni får en skön dag!

image19

Fynd?

Fick bli en annan väska än den jag bloggade om i går. Denna underbara sak lyckades jag buda hem på ebay för endast 9.99 USD, får se vad frakten blir oxå. Men visst är den fin, jag är så nöjd. Har letat efter en annorlunda skinn, vintage väska ganska länge nu. Jag är inte så mkt för superdyra märkesväskor utan älskar att göra fynd som detta. Nu får jag hoppas att den är så fin i verkligheten som den ser ut att vara på bild. Vad tror ni?

image18

Ja tack!!!

Vill ha, vill ha, vill ha.........på ebay för 40 USD


image17

Dagens outfit!

En första dagens i den här bloggen :-)
Jag har på mig kofta från Vero Moda, Farfarströja AA, svarta byxor Hm och örhängen Indiska.
Inte är jag särskilt bra på att ta bild på mig själv, men rookie som jag är så får det duga......

image16

Vinn örhängen!

Tänkte lotta ut ett par örhängen som jag har gjort! Materialen är sterling silver och metall, värde c:a 199:-. Allt du behöver göra är att tipsa om tävlingen i din blogg, samt maila ([email protected])mig länken. Lycka till, tävlingen pågår till 10/12.

image15

Egenhändigt designade!

Älskar att designa egna smycken. Här kommer några örhängen (min svaghet) som jag gjorde i går. Skulle du vilja beställa något så maila ([email protected]) till mig, jag säljer mer än gärna!

image11
image12
image14
image13

RSS 2.0