Kategorier!

Jag har suttit och spånat lite på vilka kategorier som ska finnas här i bloggen. Har kommit fram till att följande i alla fall skall få finnas med, sedan kommer det garanterat att dyka upp flera under resans gång...

Dagens outfit: Behöver jag säga varför? Tyvärr blir det ingen i dag, då min kära bror har lånat sladden till datorn..så ingen överföring kan ske.

Ebay love: Ebay, ebay, kära ebay. Älskar att göra fynd här, samt surfa runt och drömma mig bort. Det finns så mkt fint som jag måste dela med mig av till er..eller dig.

Dagens önskeoutfit: Det finns så mkt därute som jag vill ha. Ska bara lära mig att hantera photoshop först *ler*

Nätshoppingtips: Tips på reor, nya butiker, snygga kläder, sköna fynd o.s.v

Jag börjar så, så ser vi varthän det barkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0